اصول شبیه سازی مسابقه

► لحظه ای که در آن اتفاقی رخ می دهد، به طور تصادفی انتخاب می گردد. در آن لحظه مشخص، موتور، مالکیت توپ (ریت های هافبک هر یک از دو تیم) را بررسی کرده و تصمیم می گیرد که آیا موقیعت گنی ایجاد شود یا خیر و اگر ایجاد شود کدام تیم صاحب آن گردد. سپس ریت حمله ی تیمی که صاحب موقعیت گنی شده است در تقابل با ریت دفاع تیم حریف در ناحیه متناظر قرار می گیرد (به عنوان مثال ریت حمله از راست در تقابل با ریت دفاع چپ قرار می گیرد). اگر ریت حمله بیش از ریت دفاع حریف در ناحیه متناظر باشد، شانس گل شدن موقعیت افزایش می یابد. زننده گل به صورت تصادفی انتخاب می گردد، اما بازیکنانی که مهارت گنی بالاتری دارند شانس بیشتری برای انتخاب شدن به عنوان زننده گل دارند.

احتمال گل شدن موقعیت: 

موقعیت ها

► توزیع موقعیت های عادی گنی به شرح زیر است:
35% از وسط، 25% از هر یک از جناحین (راست و چپ) و 15% ضربات ایستگاهی (مستقیم و غیر مستقیم).

► موتور جدید می تواند در هر مسابقه 15 سیکل تولید کند که ممکن است شامل 15 موقعیت عادی باشد:
5 موقعیت اختصاصی برای تیم A. اگر ریت هافبک تیم A بیشتر از ریت هافبک حریف باشد، احتمال اینکه چنین موقعیتی به تیم A اختصاص داده شود افزایش می یابد. اگر چنین موقعیتی به تیم A اختصاص نیابد، موقعیت از بین خواهد رفت. (موقعیت به حریف نمی رسد)
5 موقعیت اختصاصی برای تیم B. اگر ریت هافبک تیم B کمتر از ریت هافبک حریف باشد، احتمال اینکه تیم B چنین موقعیتی را از دست بدهد افزایش می یابد. در عین حال اینگونه نخواهد بود که در صورت اختصاص نیافتن موقعیت به تیم B، تیم A صاحب آن شود. (چرا که این موقعیت اختصاصی است)
- 5 موقعیت آزاد - تیمی که ریت هافبک بالاتری دارد شانس بالاتری برای تصاحب چنین موقعیت شناوری دارد. بر خلاف موقعیت های اختصاصی، اگر یک موقیعت آزاد (شناور) به یک تیم نرسد، تیم حریف آن را می قاپد!

● تمامی موقعیت ها، وما در گزارش بازی ذکر نمی شوند.

- جدای از این 15 موقعیت عادی، موقعیت های فوق العاده دیگری نیز در بازی برای گنی وجود دارد (اسپشال ایونت (SE) یا اتفاقات ویژه). ضربات آزاد و پنالتی ها جزء موقعیت های عادی به شمار می روند اما کرنر ها، اتفاق ویژه به شمار می آیند.

یک سیکل می تواند شامل چندین اتفاق باشد. هر سیکل بر اساس 6 فاز به ترتیب زیر شکل می گیرد:

1- اتفاقات ویژه
2- موقعیت
3- ضد حمله احتمالی، اگر موقعیت بوجود آمد ولی به گل تبدیل نشد
4- کارت زرد/قرمز
5- مصدومیت
6- سردرگمی تیم


در: (18016)

و همه آن ها می توانند در یک سیکل اتفاق بیافتند (مگر اینکه موقعیت به گل تبدیل شود).
به عنوان مثال: (253467325) - 18 موقعیت شامل 15 موقعیت عادی و 3 موقعیت ویژه 

(13541241.16) ، (13546116.91) ، (13541241.25) ، (13541241.202) ، (13541241.513) ، (13541241.207) 

► مالکیت و موقعیت هایی که شما باید بدست بیاورید:(ترجمه نشده) (https://devblog.hattrick.org/2016/02/and-on-t.tion/)

► احتمال گرفتن موقعیت برای تیمی با ریت هافبک پایین بدین صورت است: a^2/2b^2
a یعنی ریت هافبک پایین 
و b یعنی ریت هافبک بالا

► زمان برگزاری مسابقات برای هر کشور: 
(https://wiki.hattrick.org/index.php?title=Glo.edule)
(https://wiki.hattrick.org/index.php?title=Friendly)
(http://fcclogo.kaoztribe.net/Countries.php)


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها